loading...

جیبوجت

مکان هایی که لذت سفر به دبی را دوچندان می کند امارات متحده ی عربی UAE  / United Arab Emirates، اتحادیه مهمی است که در جنوب شرقی شبه جزیره ی عربستان قرار دارد و با خلیج فارس Persian Golf  و

jibojet بازدید : 41 چهارشنبه 05 تیر 1398 زمان : 16:58 نظرات (0)

مکان هایی که لذت سفر به دبی را دوچندان می کند

امارات متحده ی عربی UAE  / United Arab Emirates، اتحادیه مهمی است که در جنوب شرقی شبه جزیره ی عربستان قرار دارد و با خلیج فارس Persian Golf  و خلیج عمان Trucial  نیز هم جوار است. بیشتر گردشگران امارات متحده عربی بدلیل سواحل شنی سفید، ورزش های آبی، صحراگردی، پارك ها، مراکز خرید عظیم و مناظر شگفت انگیز شهر دبی، به آن جا سفر می کنند.

سفر به دبی

بازدید از دبی مال و برج خلیفه

بین تعداد زیادی برج و آسمان خراش که در دبی وجود دارد، دو ساختمان هستند که از همه مهم تر می باشند. یکی بلند ترین ساختمان جهان محسوب می شود و به دبی مال چسبیده است. پیشنهاد ما به کسانی که از خرید کردن لذت می برند و یا در کل می خواهند چیزی بخرند این است که بهترین موقعیت یعنی دبی مال را از دست ندهند و اگر خرید کردن برایتان مهم نیست، پیشنهاد می کنیم از بخش های داخل دبی مال مثل سینما سه بعدی و رستوران های  این مرکز خرید بزرگ استفاده کنید. بازدید از برج خلیفه را به یاد داشته باشید. در برنامه بعد از ظهرتان بازدید از برج خلیفه را بگنجانید تا از بالاترین نقطه دبی دیدن غروب زیبا و دیدنی آن را از دست ندهید. بعد از بازدید از بلندترین برج جهان، در پایین برج خلیفه به تماشای فواره های موزیکال دبی بپردازید. برج العرب و سوک مدینت (بازار) پیشنهاد دیگر ما به شماست. از دیدن آن دریغ نکنید.

سفر به دبی، دبی مال

محلات قدیمی دبی

در روز دوم، خیلی آسان و به وسیله مترو می توانید به دبی قدیم و همان خانه ها و کوچه های قدیمی دبی دسترسی پیدا کنید، از منطقه های قدیمی دبی میتوانیم باستیکایا Bastiqaya و بور دبی Bur Dubai را به شما معرفی کنیم. این منطقه از قدیمی ترین مناطق تجاری مروارید به شمار می رود. همچنین این منطقه اولین جایی است که در آن هندی ها بجز  بادیه نشین های عرب که انجا بودند، ساکن شدند. در محله قدیمی دبی رستوران ها و کافه های زیادی با طبخ غذاهای هندی در حال فعالیت هستند. بازارهای اصیل با معماری سنتی نیز در این منطقه زیاد به چشم می خورد. در این منطقه، بازدید از موزه دبی، ساخته شده در قلعه ای متعلق به قرن ۱۸ میلادی خالی از لطف نیست. به منظور خرید لوازم الکترونیکی پیشنهادمان این است که به بور دبی سر بزنید. پائین قیمت ترین بازارها حتی نسبت به بازارهای اروپا، بور دبی است.

دبی قدیم old dubai

سفر به العین، Al Ain

یک روز را نیز از شهر دبی بیرون رفته و به العین، محل فروش شتر بروید. العین پاتوقی برای گردشگران یا خریداران شتر است. اکثر فروشندگان بازار شتر هندی و پاکستانی هستند اما فروشندگان اصیل عرب نیز بین آن ها دیده می شود. برای عزیمت به العین حدود یک ساعت و سی دقیقه باید با ماشین یا تاکسی از دبی خارج شوید. در این منطقه از دبی به غیر از بازار شتر ها، مکان های تاریخی مثل قلعه جهیلی که قدمت آن به قرن ۱۹ بر می گردد و در آن زمان وسط صحرا ساخته شده است، وجود دارد. اگر خودرو دارید حتما به کوه حفیت Jebel Hafeet بروید و در جاده های کوهستانی و پر پیچ و خم آن از رانندگی لذت ببرید. اگر قصد خروج از شهر دبی را داشتید ولی سفر به العین مد نظرتان نبود می توانید به ابوظبی بروید. در سفر به ابوظبی بازدید از مسجد شیخ زاید را در برنامه هایتان قرار دهید. مسجد زاید از عظیم ترین مسجدهای مسلمانان به شمار می رود. بزرگترین فرش و بزرگترین لوستر و چلچراغ در این مسجد کار شده است.

العین کوه حفیت

جمیرا، مسجد جمیرا

یک روز از سفرتان را به خوشگذرانی در جمیرا بپردازید و هتل آتلانتیس را ببینید. برای رفتن به جمیرا از مونو ریل استفاده کنید و  از دیدن شکل نخل جزیره ها لذت ببرید. رفتن به پارک تفریحی آبی در جمیرا را هرگز از دست ندهید. همچنین پیشنهاد می کنیم که سوار بر قایق اطراف جزیره را بگردید. برای رفتن به محله جمیرا حدود ۱۸ کیلومتر مسافت را باید با تاکسی طی کنید. جمیرا محله ای خوب برای تفریح است و می توانید از مسجد آن بازدید کنید. مسجد جمیرا از کوچکترین و زیباترین مسجد های اسلام است و درب های آن برای بازدید غیر مسلمان نیز باز می باشد.

مسجد جمیرا

خوش گذرانی در دبی مارینا و ساحل جمیرا، Dubai Marina and JBR

دبی مارینا دیار مهاجران غربی در دبی و ساحلی بی نظیر که در تلاش است تا سانتا مونیکای لس آنجلس را تکرار کند. آنجا محل جمع شدن افراد بومی دبی و گردشگران و مهاجران و یا جوانان برای تفریح است. اگر دنبال مکانی آرام و بی هیاهو هستید، ساحل جمیرا ولی اگر دنبال محله ای غربی هستید به دبی مارینا بروید.

دبی مارینا

به دیدن مسابقات شترسواری بروید

مسابقات شترسواری در the Al Marmoom Racetrack جزء لاینفک زندگی مردم عرب زبان می باشد. در سفر به دبی از رفتن به این مسابقات و دیدن آن دریغ نکنید و هرگز آن را از دست ندهید. مسابقات شتر سواری با حدود ۶۰ شتر انجام می گیرد که با شروع مسابقه، شتر با نگه داشتن شترران بر کوهان خود شروع به دویدن می کند و با بقیه شتر ها و شتررانان رقابت را آغاز می کند. از تاریخ اکتبر تا آپریل یعنی از ماه های مهر تا اردیبهشت هر جمعه و شنبه این مسابقات در دبی برگذار می شود. همچنین مسابقات اسب سواری نیز هفتگی و در استادیوم مسابقه میدان Meydan racing stadium ، در روز پنج شنبه ساعت ۷ غروب از آبان تا مهرماه برگزار خواهد شد.

مسابقات شتر سواری در دبی

شما هم می توانید با رزرو بلیط هواپیما دبی و یا خرید بلیط هواپیما دبی به این شهر زیبا و جذاب سفر کنید. در سفر به دبی از پیشنهادات جیبوجت غافل نشوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
مبلمان اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com


تبلیغات در گوگل
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

قیمت مبلمان اداری
مبلمان و میز اداری با بهترین قیمت
www.afn-furniture.com

tehran hotel
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

خرید گوسفند زنده
مرکز خرید گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی بینی
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

باغ عروسی
خدمات و تشریفات مجالس عروس
www.tashrifataroos.com

غرفه نمایشگاهی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
www.rayka.design

باغ عروسی
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

کف کاذب
کف کاذب با بهترین کیفیت
www.azaran.com

تشریفات عروسی
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری
بهترین انواع کاغذ دیواری
www.azinzand.com/fa

خدمات مجالس
تشریفات مجالس مقصودلو
www.maghsoudloocatering.com

تخلیه چاه
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

خرید ردیاب
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

جراحی بلفاروپلاستی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

دستگاه لیزر
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تور کوالالامپور
آژانس مسافرتی آسمان آبی
www.asemanabi.net

ژل میکروسیلیس
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور استانبول
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

هزینه کاشت مو
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تشریفات عروسی
تشریفات و خدمات ملل
www.melalceremony.com

تور استانبول ارزان
برگزار کننده بهترین تورهای استانبول
www.alefbatour.com

کلاس تیزهوشان راه اندیشه
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

قفسه فروشگاهی
ساخت و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
www.jibojet.com

سالن زیبایی مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

?
?
?

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1400
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 127
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 111
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 10,085
  • بازدید کلی : 58,374